Hoe kan ik tv kijk in de lutte

Ik woon in De Lutte, een heel klein dorpje vlakbij Duisland. Hier hebben geen tv kabel. Ik probeer op internet zoeken, het lijk me de Digitale tv ook. Niet leverbaar in de lutte, hoe kan ik tv te ontvangen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn tante woont ook in de lutte en zij heeft volgen mij wel kabel tv .

Antwoorden (4)

digitenne van kpn xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Digitenne is een optie, wel informeren of ook de Duitse kanalen kan ontvangen.

Canal Digital. Ofwel de satteliet is een optie. Via een multi kop kan je naast de Nederlandse zenders, ook Duitse en Engelse zenders ontvangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een stad wonen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou zeker eerst eens Digitenne proberen van KPN, maar omdat je vrij ver weg woont van de zendmast, doe je er wel verstandig aan om er een buitenantenne erbij te nemen, die zijn niet duur en helpen écht om de ontvangst te verbeteren.