Kan ik vanaf mijn USB/Externe Harde Schijf gelijk een film afspelen op mijn Samung led tv?

Ik heb wat films op mijn extrene Harde Schijf (eventueel USB) staan, die wil ik op mijn tv.

Ik heb een Samung Led tv met usb ingang, kan dit en welk kanaal moet ik dan pakken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja hoor, dat kan heel gemakkelijk. Gewoon je externe harde schijf aansluiten op de usb aansluiting van je TV, vervolgens kun je met de afstandsbediening de "source" knop gebruiken (meestal ergens rechtsboven op de afstandsbediening). Je krijgt dan op je scherm een lijst met alle mogelijkheden, waaronder ook die van je usb aansluiting. Bevestig deze en je kunt vrolijk je films kijken.
Zelf doe ik dit altijd met usb stick van 32GB, waar ik gewoon films opzet. Lekker makkelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kwam zo in een menu'tje waar ik alleen fotos en muziek kan afspelen. Heb het nu via de home cinema gedaan