Hoe kun je de cinema instalatie Philips lx39005a het geluid van je playstation laten afspelen? (hij staat in de randapparatuurinstelling)

Hij is aangesloten op de tv zelf, hij staat in de sources. Maar nu wil ik dus graag dat de boxen het geluid van mijn games uitzend. Jammer genoeg moet je de dvd/cd recorder erbij aansluiten.

Hopelijk kan iemand hier een antwoord op geven want het is een zeer lastige vraag.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik niks fatsoenlijks vinden over die philips, maar als het een goede set is zou het kunnen dat er een HDMI-in opzit.
Dan wordt het:

PS3>HDMI>Philips>HDMI>TV

Anders PS3-video-TV, PS3-audio-Philips
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jammer genoeg kun je er geen hdmi op aansluiten, heb even gebeld naar Philips klantenservices en naar een kang gezeur heb ik het antwoord gekregen dat dit totaal niet mogelijk is omdat hij bestemd is voor films en dvds
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Cds* btw bedankt voor je antwoord :)