Hoe voeg ik zelf apps toe op de Medion 32 inch led tv zoals "uitzending gemist" en "Google Chrome staan nu alleen maar voorgeprogrammeerde apps

Ik heb op de betreffende tv internet d.m.v. een WLAN-dongle en kan wel alle voorgeprogrammeerde apps gebruiken, maar b.v. Google Chrome staat daar niet tussen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
14.4K

Antwoorden (1)

Je moet niet denken dat je nu hetzelfde kunt als bijvoorbeeld met een tablet waarin je je applicaties zelf kunt kiezen.
Dit is web tv en in jouw geval van Medion, je bezoekt alleen een door Medion opgestelde pagina. Medion die bepaalt wat daarin staat en waarschijnlijk zal het over rechten gaan wat ze erop mogen zetten. Ik kan me zo voorstellen dat ze voor Google een flink bedrag aan rechten moeten betalen wat de reden zal zijn dat het er niet op zit.
De klant denkt, ik heb internet tv en dan kan ik hetzelfde als met mijn laptop,
later thuis komen ze er achter dat het helaas niet zo is.