kan ik een vip1903 gebruiken om een laptop aan te sluiten op de televisie die geen hdmi heeft?

ik wil de laptop op de televisie aansluiten. alleen heeft deze geen hdmi aansluiting. De decoder heeft wel de hdmi aansluiting en vervolgens een scart die naar de tv loopt. kan ik de hdmi van de decoder gebruiken om de laptop aan te sluiten zodat deze vervolgens het signaal vanuit de laptop via de scart doorstuurt naar de TV?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, op je decoder zit een HDMI uitgang, geen ingang, dus dit gaat niet werken.
gvrox