Hoe kan ik met mijn DVD recorder een TV programma opnemen terwijl ik naar een ander programma zit te kijken?

Ik heb een TV, een decoder, een DVD recorder en een audio receiver. De DVD recorder is aangesloten op de receiver, op de decoder en TV via een scart. De TV via een HDMI kabel op de decoder. Wat moet ik veranderen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Vanuitgaand dat je via kabel kijkt zou je ook een coax kabel naar je TV kunnen aanleggen en dan analoog op de TV naar een ander zender kunnen kijken.
Anders wil het niet. (Of je moet een tweede decoder er bij kopen.)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ Nog beterd dan een tweede decoder kopen en er naast zetten is gelijk een dualtuner decoder kopen. Het beste is even bij je provider kijken wat die verkoopt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moordigger moet er dan een coax kabel vanaf het kabelkastje aan de muur naar de TV of naar de DVD recorder?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Van de decoder naar de tv. (Als het goed is loopt er al 1 van de muur naar de decoder) Coax dan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moordigger het werkt! Echt goed van jou en bedankt voor je antwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het werkt!