Ik heb een Philips flatscreen en heb opeens geen beeld en geen geluid. Daarna gaat de tv opeens vanzelf uit. Wat kan de oorzaak zijn?

Het rode licht knippert als de tv uitstaat.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Zoek op de Philips-site naar firmware updates.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Heb je de tv mss per ongeluk op spaarstand gezet ? Dan gaat ir namelijk uit na een paar seconden en blijft het lampje knipperen.
Heb ik met mijn Plasma ook.
Gaat ie helemaal niet meer aan ook ? Ff stekker eruit,misschien reset ie zichzelf.