Ik heb geen signaalkwaliteit, weet iemand hoe je dit op moet lossen?

Ik heb sinds net een mediabox van de upc, en probeer heb te installeren. Ik kom uit op het scherm nadat ik mijn activeringscode heb ingevoerd, en dan staat er dat ik geen signaalkwaliteit heb. Ik heb een signaalsterkte van ongeveer 40%. Weet iemand hier een antwoord op?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik ben vorig jaar overgestapt naar UPC; bij het installeren had ik hetzelfde probleem. Telefoon werkte al wel snel dus ik heb gebeld (gratis via de UPC lijn naar nummer 1200). Daar bleek dat ze nog iets moesten omzetten. Het lag niet aan de manier waarop ik het had aangesloten. Toen ze daar eenmaal van overtuigd waren was het zo opgelost. Binnen 10 minuten was het gepiept.