Kan ik Kanaal Z nog met mijne analoge zender bekijken? Hoe moet ik dit dan instellen op mijn tv(samsung)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het hangt af van het zenderpakket dat de kabelmaatschappij in jouw woonplaats aanbiedt.
Er is dus niet een algemeen antwoord te verwachten.
Voor informatie moet je naar de website van jouw kabelmaatschappij gaan en daar de kanalenlijst van jouw woonplaats opzoeken.
Het is heel goed mogelijk dat de zender uit het pakket gehaald is om ruimte te maken voor digitale kanalen.
1 analoog kanaal levert ruimte voor een stuk of vijf digitale zenders, bij de geleidelijke overgang naar digitale TV zullen ook in de toekomst steeds meer analoge zenders verdwijnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk niet, analoge televisie is er laatst volgens mij helemaal uitgegaan. Als je een oude tv hebt moet je zo'n kastje kopen, bij de nieuwere tv's zit deze ontvanger meestal al ingebouwd.