Ik wil een kleine dunne tv kopen voor op mijn kamer maar ik wil er ook een computer en ps 3 op kunnen aansluiten weten jullie een goede tv???

Toegevoegd na 1 dag:
En het moet onder de €200,- zijn (iets meer mag ook maar liever niet) ik wil er veel op kunnen ps3en en veel op de pc en tv kijken ik heb geen probleem om maar 2 HDMI aansluitingen te hebben ik kan dan gewoon de snoertjes eruit trekken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
budget? en hoeveel inch?

Antwoorden (3)

Kijk bij een grote elektronica-winkel op de achterkant van TV's of de nodige aansluitingen aanwezig zijn, niet alle TV's hebben VGA en HDMI-ingangen.
Je kunt hem dan ter plekke beoordelen op kwaliteit en mogelijkheden, het personeel zal ook eventuele vragen kunnen beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het moet wel op internet zij graag een link :)
Stel je om te beginnen eerst de vraag wat het belangrijkste is dat je op je tv wil gaan doen of waarom je 'm op de computer zou willen aansluiten.

Zonder dat soort informatie kan men onmogelijk een goede tv adviseren.

Wil je hem ook aan de computer aansluiten om echt computerwerk te gaan doen en is het tv kijken van minder belang is het misschien een beter idee om een computerscherm te kopen met een tv-tuner in.

Hoe dan ook, bepaal dus eerst waarvoor je het scherm wil gebruiken. Pas dan kan je verder...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kies tussen deze twee:

http://tweakers.net/pricewatch/compare/621/277585;310008

Klik op de prijs om te kijken waar je ze kan bestellen. Gezien de aansluitingen, zou ik voor de ODYS Fino gaan.