Kan ik van ziggo en ci+ in mijn tv steken?

Ik wil graag een ziggo smartkaart ( http://www.salland.eu/product/123957/ziggo-dtvpack600-kaart-dig-t-home-ziggo-dvb-c-dtv-home.html )

En een kaart om de smartkaart in te steken ( http://www.salland.eu/product/905908/ziggo-ci-hd-dvb-c-ci-tbvziggo.html )

Maar gaat dat in mijn tv: Haier let32d10h?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Volgens de site van Haier kan het niet.
Hij heeft alleen een DVB-T Tuner (digitenne)(bron 1).
Verder is hij ook niet ziggo gecertificeerd (bron 2) dus al zou hij wel een dvb-c tuner hebben dan is het niet gegarandeerd dat hij het doet

Toegevoegd na 1 minuut:
oeps heb de bronnen omgedraait.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgens sommige websites wel (bron). Je handleiding zou ook uitsluitsel moeten geven of het toestel CI+ ondersteund.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens de link die AdrieK geeft ondersteunt jouw tv alleen CI en geen CI+.
Dus antwoord is nee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In het blokje overig:
...
Led-backlight Edge LED
Televisie 3D Nee
Mediaspeler Audio/Video
CI Plus Ja
Verversingsfrequentie 50 HZ
HbbTV Nee
Wifi aansluiting Nee
Verticale kijkhoek 160
...
Volgens de site is het dus wel degelijk 'JA' als 'plus' tenminste hetzelfde is als +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@AdrieK Staat er inderdaad. Maar bij kopje Technische Details staat : Aantal Common Interface Slots (CI) : 1
Wie het weet mag het zeggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat komt omdat CI+ technisch hetzelfde slot is als CI alleen de beveiliging werkt anders. Op een CI+ slot staat dus ook "gewoon" CI, althans ik heb nog niet CI+ op een CI+ slot zien staan. (hoe verwarrend dat ook is).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Problematischer DVB-C: Nee