Waar in drenthe of groningen heb je afstandsbedieningwinkel?

Andere provincies mag ook. Het liefst in de buurt van Drenthe of Groningen.

Toegevoegd na 2 uur:
specifieke afstandsbediening

11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.mediahomeservice.nl/producten/afstandsbediening/
naamlooss
11 jaar geleden
Is dit een vertrouwelijke site? Ben vaak opgelicht
paulus811
11 jaar geleden
Waarom niet gewoon naar de MediaMarkt voor zo'n ding? Die heeft ze al vanaf 14,95.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor, het heeft een thuiswinkelwaarborg en dit ziet er echt prima uit. Google anders even op de naam.
naamlooss
11 jaar geleden
De desbetreffende afstandsbediening hebben ze niet
naamlooss
11 jaar geleden
@ paulus811: Zeker zo'n die je moet programmeren. Geen behoefte aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou een hele andere vraag stellen: waar kan ik een afstandbediening voor televisie xyz vinden?
paulus811
11 jaar geleden
Ja lijkt me ook, want een 'afstandsbedieningenwinkel' bestaat niet. Niet in Drenthe en Groningen en ook niet in de rest van Nederland.
naamlooss
11 jaar geleden
In Deventer heb je er één

Het beste antwoord

Kijk eens in www.handyman.nl . Daarin staan alle winkels van Handyman in Nederland.
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Iedere electronicawinkel zoals MediaMarkt heeft een groot aanbod aan afstandsbedieningen.
paulus811
11 jaar geleden
Het is mij niet helemaal duidelijk of je een specifieke nodig hebt of een universele. In het geval van een universele kun je inderdaad naar de Mediamarkt ofzo, een andere optie is de Action. Nog een optie is een kringloopwinkel, hier in de buurt (zuid holland) is er een kringloop die bakken vol afstandsbedieningen heeft in alle soorten en maten.