Mijn tv gaat niet meer aan, het rode lampje brandt, op de afstandsbediening brandt een lampje maar ze reageren niet op elkaar. Wie weet wat te doen?

Afzonderlijk lijkt het alsof er dus niks mee aan de hand is, maar de tv gaat niet meer aan.

Toegevoegd na 1 minuut:
We hebben zo een met nog een hele kast erachter.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
18.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een nieuwe kopen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja haha, we willen nu voetbal kijken eigenlijk.

Het beste antwoord

Gaat de tv wél aan wanneer je deze bediend met de knoppen op het apparaat zelf?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die knopjes heb ik al gezocht maar ik kan ze niet vinden...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hé, dat is apart, die horen er zeker te zijn. Bij oudere modellen vaak verstopt aan de zijkant, of achter een klepje.
Wat is het merk en (misschien) het type van je tv?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb net gekeken en ze zitten inderdaad aan de zijkant! Dankjewel, we kunnen nu in ieder geval voetbal kijken :D !!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thanks!!!

Andere antwoorden (4)

Proberen of je de tv nog handmatig kan bedienen,mogelijk problemen met de afstandsbediening.
11 jaar geleden
Een paar mogelijkheden:
* batterij afstandsbediening raakt leeg, niet voldoende signaal meer om tv in te schakelen
* probleem met sensor op televisie

Misschien eens proberen:
* batterij uit afstandsbediening eruit halen, weer erin doen
* batterijien vervangen
* tv helemaal uitzetten en weer inschakelen

Helpt dat? Hoeft niet, kan wel. Maar dan heb je in ieder geval een paar simpele controlemogelijkheden geprobeerd.
11 jaar geleden
Even met je afstandsbediening op je vlakke hand kloppen misschien maakt hij geen goed contact.
Of houdt het knopje wat langer ingedrukt.
11 jaar geleden
Kijk even of je een mogelijkheid hebt waarbij je hem in de fabrieksinstelling terug kunt zetten. Staat in het manual.