Kun je met een usb tvstick van de Aldi zenders ontvangen op een analoge televisie zonder gebruik te maken van een computer.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee, de televisie heeft geen USB aansluiting en zeker geen ondersteuning voor die usb tvstick. Dit apparaat is juist gemaakt voor op de pc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een moderne tv heeft wel degelijk een usb aansluiting, maar dan moet je bijv. een film op je usb stick zetten die kan je dan wel afspelen op je tv. Maar je kan geen zenders ontvangen.