Welke mediaspeler voor afspelen blackberry videos op tv?

Ik heb een blackberry Torch 9860, waarmee ik verschillende video's heb opgenomen.

Nou toelichting tav mijn vraag. Ik heb een philips tv en wil graag mijn BB videos (via mijn aangesloten hd) afspelen op mijn tv. De tv geeft aan deze bestanden niet te kunnen openen.

Het tussenplaatsen van een mediaspeler is de oplossing. Weet iemand welke mediaspeler BB format ondersteunt? Of is dit een standaard extensie?

Alvast dank voor jullie antwoord.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

VLC speelt zo'n beetje alles.