hoe komt dat mijn televisie de kleur in stipjes aan geeft?

mijn tv is niet echt oud maar het type is een mt logic

Toegevoegd na 10 minuten:
zo zit hij er uit

Toegevoegd na 13 minuten:
het zijn meer witte en zwarte kleine stipjes die telkens overal op zitten die flitsen (net als die tv sneeuw hoeze dat noemen) heel irietand

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (3)

Omdat je een LED of plasma-tv hebt die het beeld uit puntjes opbouwt. Die kun je zien als je te dichtbij komt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is een crt scherm.
Het lijkt dat je tv nog eentje met beeldbuis is. Dan is het volgens mij gewoon een kwestie van te zwak signaal. Stekkertje wat niet goed aangesloten is, o.i.d.
Heb je het ook als je een DVD draait ? Dán werkt nl. je tv niet goed en is het dus een ander probleem.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het kan veroorzaakt worden door een zwak inkomend signaal (slechte kabel/stekkerverbinding/kabelbreuk) of door een storing van buitenaf veroorzaakt door andere elektrische apparatuur of een probleem/defect in de tuner van je tv.