elke TV is geschikt om aan een satelliet ontvanger aan te sluiten. een met een HMDI aansluiting heeft natuurlijk wel voorkeur.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het maakt absoluut niets uit welke tv je koopt.
De tv is niet van invloed op de satellietontvanger en omgekeerd precies hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sommige TV's zijn geschikt voor DVB-s en dan kun je er direct een schotel op aansluiten. Je kunt daarmee honderden zenders gratis bekijken, maar niet de nederlandse kanalen.

Heel soms zit er ook een CI module mogelijkheid in waardoor het toestel geschikt _zou kunnen_ zijn voor de nederlandse (Canal Digitaal) pakketten, maar voor zover ik weet zijn er geen door CD gecertificeerde TV's, dus dat blijft een gok.

Als je via een settop box kijkt is het enige criterium dat je TV een HDMI aansluiting heeft, en zelfs dat is niet per se noodzakelijk. (via scart of composit video kun je prima kijken, maar niet in HD kwaliteit)