Hoe kan het dat het op mijn tv boven soms "sneeuwt" en soms niet?

Mijn televisie boven, op de slaapkamer, heeft een aantal maanden nergens last van gehad. Nu sinds een week of 2 heb ik regelmatig "sneeuw" op de televisie. Het is lastig en niet plezierig om zo tv te kijken. Waar kan dit aan liggen? De kabels zijn goed.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb mijn antwoord maar verwijderd.
Heb géén zin om na 8 reacties nog ellenlang door te blijven drammen.
Met vriendelijke groet en succes TegenXinnig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat knap en volwassen van jou! :) Wellicht had je mijn schrijven nogmaals moeten doorlezen.

Antwoorden (1)

Zo`n probleem kan!!! liggen aan de kwaliteit van de coax pluggen. Als je van die goedkope bouwmarkt pluggen hebt kun je die beter vervangen voor goede Hirschmann connectoren. Uiteraard wel secuur monteren.