Hoe kan je zenders opzoeken of krijgen?

Ik heb een oud tv'tje gekregen van me zus. Ik heb alleen nederland 1, 3 , rtl 7 en nog een paar, maar ik heb geen rtl 4 & 5. Kan ik die misschien met een speciaal knopje opzoeken ofzo ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je gewoon op de kabel zit moet je even online kijken welke frequenties alle tv zenders hebben daar, dan via de instellingen van de TV de frequenties handmatig erin zetten.

Ik kan je niet uitleggen hoe je dat moet doen, zonder handleiding van de tv, als je die zelf ook niet hebt, zoek dan ff op internet op het merk van de TV vaak staan daar nog handleidingen van online.
12 jaar geleden
zit er een luikje bij de tv met knopjes die je ook op de afstandsbediening terug kan vinden? OP oude tv's wil daar nog wel eens een extra knopje zitten voor het menu/ opzoeken. Die zenders zijn er toch ook opgezet dan moet het ergens zitten