hoe krijgt mijn SEG PREMUIM TV contact met mijn universal afstandsbediening GRUNDIG RC-7-1 ?

ik heb gisteren een universal afstandsbediening gekocht ik moet steeds codes intikken heb ik ook gedaan alles eigelijk ik had een handleiding gekregen met codes ik krijg geen contact met mijn tv ik heb echt alle codes gebruikt maar niet kan je aub me helpen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

vaak kun je deze ab laten zoeken naar de code.
via toetsencombinatie en dan steeds de uittoets kom je hier achter.