Kan ik mijn iphone 4 op de sony bravia bx2 televisie aansluiten?

Ik heb een iphone 4g en deze wil ik graag aansluiten op de sony bravia bx2 televisie. Is dit mogelijk, zo ja hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kunt de ‘dockconnector-naar-VGA-adapter voor iPad’ gebruiken om je iPhone 4 aan te sluiten op een extern beeldscherm. Je leest het goed; een iPad-kabel gebruiken bij je nieuwe iPhone.

Het 29 euro kostende kabeltje druk je in de dockconnector van je nieuwe iPhone. Aan het andere uiteinde vind je een VGA-aansluiting, deze kun je met een VGA-kabel verbinden met bijna alle monitoren en beamers. Een groot deel van de LCD-televisie heeft deze aansluiting ook, maar controleer dit wel even voordat je drie tientjes investeert voor de adapter.

De externe resolutie staat ingesteld op 1024 bij 768 pixels, een standaardresolutie voor beamers en monitoren. Veel grote beeldschermen en HD-televisies zijn gelukkig in staat om de video uit te rekken naar beeldvullend formaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop een apple tv erbij. Een leuk en handig draadloos apparaat. Met de 4s kan je zelfs je iPhone beeld op je tv krijgen...