Ik zoek een 117 inch LED TV, zonder hoogglanzende rand, aansluiting voor USB en HDMI. Wie weet een goede LED TV?

Mijn huidige LCD TV heeft een voor mij storende hoogglanzende rand, en onthoudt ook niet dat hij met HDMI moet starten ivm settopbox. Een ingang voor hoofdtelefoon is ook een pré. Budget ligt rond de 800 euro.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik bedoel dus een 46 inch/116cm LED TV. Met matte bezel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hebben sinds kort een t.v. met een hoogglanzende rand.
Maar in de kamer zie je er werkelijk niets meer van, omdat het als een spiegel werkt, je ziet er de kleuren in van de kamer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
117 inch is bijna 3 meter... das wel erg groot ... bedoel je 117 cm ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar in de kamer zie je er werkelijk niets meer van, omdat het als een spiegel werkt, je ziet er de kleuren in van de kamer. Dat kan je juist als storend ervaren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met het budget van €800 kan je geen 117 inch tv kopen
117 cm (42 inch) is wel mogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het onthouden van start-inputkanaal is meestal een instelling die diep weg zit in het menu. Ik heb het voor mijn tv wel kunnen vinden, en die is al uit 2007, daarnaast gebruiken de meeste mensen tegenwoordig eerder CI+ module (dus geen stb).

Het beste antwoord

Hhhmm, misschien toch een beetje beter inlezen in de materie want je maakt waarschijnlijk een aantal fouten.
117 inch is 3 meter! Je bedoelt 117cm?
LED? Geen LCD maar alleen OLED?
Met ingang voor een koptelefoon bedoel je waarschijnlijk een uitgang?
En dat voor 800 euro? Dat is [legaal] niet mogelijk.
Maar mocht je ook vrolijk worden van een 46inch [117cm] LCD tv met een HDMI & USB & koptelefoon aansluiting, dan is er hoop.

De Samsung UE46D5000 [Full HD LCD TV van 46 inch (117cm)] Met een mooie smalle bezel [de 'rand'], met Component Video, Composite, D-Sub (VGA), 4x HDMI ingangen, met DLNA [om aan je thuis netwerk aan te sluiten en films af te spelen van andere computers op je tv], USB 2.0.

Bij de media markt voor 621 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blundertje *schaam*. Komt omdat ik me rot loop te zoeken op het internet en een beetje bleu was. Idd 47 inch. oftewel 117 cm. En uitgang ipv ingang, en dat zo'n rand bezel heette wist ik ook al niet. En ik heb al tig keer op Tweakersnet gekeken, maar daar staat nergens bij of het een pianolakbezel is en/of het mogelijk is de HDMI bij aanzetten in memory te zetten, dat kan namelijk niet bij mijn huidige, de Samsung LE46D550 - LCD tv. En ik wil een matte bezel. Vandaar dat ik het hier maar vraag.
Mijn huidige TV lijkt te veel op jouw adviestoestel. Als ik dan toch wat anders neem, dan maar 1 waarvan je goed ziet dat het een andere TV is. :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geeft helemaal niets! Het is ook een verwarrende materie.
Aangezien je voornamelijk voor het uiterlijk gaat [ivm je bezel] zou ik je op het hart willen drukken een winkel binnen te lopen. De foto's [op het internet] zijn vaak gemanipuleerd en dus niet zo veel zeggend. Stap willekeurig welke televisie winkel in, noteer welk type jou bevalt, check op tweakers wat een goede prijs & leverancier is.
Om je HDMI als 'start up' input te gebruiken, zou je de overige opties kunnen uitschakelen. Dat moet kunnen in de instelling van de tv maar waar precies, dat kan ik je niet vertellen want dat verschilt te veel van type tot type.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het probleem is dat ik bij S*t*rn en BC* al ben geweest. De enigste electronikazaken die een beetje in de buurt zitten hier. Er stond in beide zaken geen enkel model LED met een matte bezel.
Dus jij beweerd dat ik ook op mijn Samsung LE46D550 ergens een instelling moet zitten waarin HDMI als start-up kan instellen? Enig idee waar ik dan moet zijn in het menu op de AB? Je hebt duidelijk verstand van zaken. :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bespeelt me als een viool! Maar ik waardeer je feedback dus ik ga het proberen en laat je mijn bevindingen weten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, maar ik kan geen viool spelen. wel heb ik vaak tweede viool gespeeld. :)
Ik zit inmiddels al een half uur met het menu te spelen, maar ik kan niets vinden wat er zelfs maar op lijkt.
Het gaat trouwens om de Samsung LE46C550. Ik hou me graag aanbevolen voor enige tips om de evt. functie in de LCD te activeren als het al mogelijk is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sillycious, ik heb het menu van mijn Samsung van voor naar achter en van achter naar voor doorlopen en ik moet je helaas bekennen dat ik niets maar dan ook niets tegenkom wat er maar op lijkt.
Ook met mijn kookle fu heb ik geen oplossing voor je kunnen vinden behalve dan met een programmeerbare afstandsbediening waarmee je met 1 druk op de knop de juiste bron [hdmi] zou kunnen selecteren en niet door alle ander input opties heen hoeft.
Jij speelt de 2de viool, ik kom niet verder dan een beetje oefenen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou ja, dan rest me je toch te bedanken voor het feit dat je in ieder geval de moeite alleen al nam om het menu van jouw Samsung door te nemen. Ik denk dat die optie er niet opzit. Ik ga Samsung mailen (want dure 0900 nummers doen we niet aan voor iets waar we al service voor betalen). Mocht de functie er inderdaad niet opzitten, dan ga ik toch zeker voor een LED met een matte bezel èn de functie HDMI startup. En ga ik toch eens op vioolles... De viool heb ik al.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeer behulpzaam antwoord. Chapeau!

Andere antwoorden (2)

Je kan kijken op tweakers.net daar kan je dan naar pricewatch gaan, tv's en dan kan je rechts op van alles filteren zoals resolutie, aantal inch en het budget. (er zijn nog veel meer opties) Vervolgens komen er dan een aantal tv's uit die aangeboden worden+de goedkoopste aanbieders van de tv. Vaak staan er ook afbeeldingen bij, succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan daar niet filteren op matte bezel en of de TV kan starten op HDMI. Vandaar dat ik hoop of gebruikerservaringen van één van jullie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan wel filteren op de aansluitingen. Het enige waar je zo'n beetje niet op kan filteren is de matte rand, maar als je eerst op specificaties filtert,blijven er een paar over en dan kan je even kijken of die een glanzende rand of een matte rand heeft ;) vandaar dat ik op deze oplossing kwam. Maar prima dat je ervaringen van gebruikers wilt hebben hoor! Alleen ik dacht dat dit een snellere manier was om de tv aan jouw eisen te laten voldoen.
Als je graag de led tv van jou dromen wil gaan kopen dan kijk eens op kieskeurig daar kun je alles uitzoeken zoals merk inch kleur etc. en waar het het goedkoopst is .
Denk dat Samsung een goede kans maakt bij jou.

Toegevoegd na 1 minuut:
o ja en er staan beoordelingen populariteit en prijzen bij vermeld.