Is het mogelijk om mijn laptop aan te sluiten op mijn TV?

Mijn laptop is een Acer Aspire 3500, en mijn TV een MT Logic 21" LED TV. Ik begrijp dat er een snoer/kabel iets achtig nodig is. Maar is het wel mogelijk? En hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

aan de zijkant van de acer zit een blauw gekleurd stopcontact, aan de achterkant van de tv zit precies zo'n stopcontactje.
Doe er een computer monitor kabel tussen, druk op de laptop op de knop FN en op de knop F5 tegelijk en voila...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okee, ik zal zo de computer monitor eruit trekken, als mijn ouders het niet erg vinden, hahaha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Alleen nog een kans dat de computer monitor aangesloten is met DVI (of zelfs HDMI) ipv VGA. Maar dat is alleen kwestie van morgen naar de PC-boer/electronica winkel lopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@tom: je zou eens om je heen kunnen vragen of iemand nog zo'n kabel heeft liggen voor je in mekaar wordt bedreigd...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rick,
IK heb de blauwe contacten verbonden. Maar wat moet ik nu doen? Ik heb vaak Fn + F5 gedaan, maar het hielp niet. Voor mijn TV heb ik de volgende schermen:
ATV
DTV
Media
AV
PC
Component
DVD
SCART
HDMI1
HDMI2 Welke moet ik nemen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook op je toetsenbord het windows logo + p drukken, en dan kun je zelf kiezen wat je wilt. Is veel makkelijker en niet op elke pc werkt fn + f5.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry tom, kies voor PC...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maakt niet uit Rick. Ik kijk nog naar de optie van Tieske, maar ik vink dit aan als beste antwoord ;)
Bedankt Rick!

Andere antwoorden (1)

Ja hoor. via een hdmi kabel kan dit. voorwaarde is wel dat jou tv ook een hdmi poort heeft. deze kabels zijn voor een paar euro te koop. en mijn ervaring is dat een kabel van 20 euro met zo goed is als een van 100 euro. succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn tv heeft HDMI, maar wat zit aan de andere kant van de HDMI kabel? een USB kabel of iets anders... :$ Ik ben neit zo handig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op de acer zit, net als op veel laptops, geen HDMI aansluiting
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De HDMI kabel van de Action voor €2,69 werkt ook erg goed!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@gio, of je let even op wat er gezegd wordt? Een kabel die je nergens in kan steken werkt bijzonder slecht.