wat is het verschil bij een Coax kabel tussen halogeenvrij en met halogeen?

Toegevoegd na 2 minuten:
En wat is het db wat er bij staat?

ik wil gewoon een kabel weet er niks van af dus vraag niks moeilijks

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Halogeenvrije kabels zijn wat veiliger bij brand. Deze geven lang niet zoveel rook als kabels met halogeen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar wat voor impact heeft een hallogeenvrije en een met hallogeen op het beeld?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat maakt niet uit. Je signaal zal net zo goed zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
PS: je moet de kabels niet in de grond leggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat was ik ook niet van plan haha weet je meschien ook wat het aantal db betekend? ik zie ze van 60 75 90 db enzo wat is nou een goeie ik had 1 kabels in gedachte en dat was :75dB halogeenvrij is dit een goeie keus om tv naar boven te brengen? Via zoon soort buisje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dB is een afschermniveau. Hoe hoger het getal, hoe beter.
75dB is voldoende. Thuis gebruiken we niet de duurste en niet de goedkoopste. Gewoon een middemoot. Verschil zul je toch niet erg merken. Het wordt een ander verhaal als je er beveiligingscamera's aan gaat hangen.