Ik wil graag een dvd speler en ook dat hij tv programma's kan opnemen?? Waar en hoeduur kan ik dat kopen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (3)

je zoekt een DVD recorder of een harddiscrecorder. Met de eerste neem je op op recordable DVD's die je er zelf in moet doen, met een harddiscrecorder neem je op op het apparaat zelf, de harddisc. Het meest zijn er DVD recorders met harde schijf, dan kan het allebei.
Te koop bij electronica zaken zoals BCC, Mediamarkt etcetera.
Op Kieskeurig.nl kun je je een beetje orienteren, je kunt sorteren op prijs en populariteit. Vervolgens klik je op winkels en daar verschijnen dan de winkels waar en de prijzen waarvoor dat apparaat verkocht worden.
Je kunt ook de specificaties zien en in veel gevallen wat andere mensen van het apparaat vinden
vb.
Voor 170E heb je een DVD recorder bij Otto

in de eerste link lees je het verschil tussen recordertypes, in de tweede link het vergelijkmenu

succes met kiezen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kijk je nu tv?? via een digitale decoder??..zoja...houdt er rekening mee dat je dan niet teglijk digitaal kan kijken en opnemen.Dan heb je een harddiskdecoder nodig met twin tuner....Humax is een hele goede optie...kosten rond de 200 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou koop een interactieve kpn box en dan kan je alles opnemen maar met een dvd speler niet

mvg mathijs