Tot nu toe (2 jaar) geen probleem mee gehad.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
heb geen problemen met canaldigitaal.
je kan al veel via hun site bekijken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het kan niet slechter dan upc. Uren in de rij wachten. En dan een medewerker die het van een beeldscherm leest: O hier staat dat u dit en dit moet doen.
Bel je later terug. Begin je weer opnieuw.
Is canaal digitaal eigenlijk goed qua ontvangst?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De klantenservice van canal digitaal staat bekend om hun goede service. Wat wel vaak gebeurd is dat er problemen zijn omdat canaldigitaal een code veranderd zodra ze gekraakt zijn.

Over het algemeen kan gezegd worden dat indien je een canaldigitaal goedgekeurde ontvanger hebt, je geen problemen zult hebben.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Drama... Toen ik mijn abonnement had opgezegd moest ik nog 3 maanden voor straf lid blijven en ik moest me wel 3x verantwoorden waarom ik m'n abonnement had opgezegd.