Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Muziek foto's en films streamen via telefoon naar televisie?

Ik wil graag muziek, films en foto's via mijn HTC telefoon streamen via wifi naar mijn TV

In de huiskamer hebben wij een samsung TV met samsung smart, via mijn telefoon (HTC) kan ik wel muziek streamen via wifi naar die TV, maar hoe kan ik ervoor zorgen dat dat ook via mijn andere TV kan, met een kastje wat het wifi signaal opvangt en dan via HDMI naar mijn TV stuurt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als deze telefevisie geen ''DLNA'' kan ontvangen zal dit niet gaan via wifi. ik weet ook niet wat voor andere televisie je hebt maar anders moet je gewoon je telefoon via usb verbinden met je televisie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan .. ik ga er vanuit dat je een Android HTC toestel hebt, je kunt de gratis versie van iMediashare gebruiken om via DLNA protocol te streamen naar je Samsung (smart) TV.
Hiermee kun je zowel fotos, muziek en films van je toestel zelf als allerlei internet content naar je TV streamen.
Download link in bron
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het probleem is dus dat ik GEEN TV met internet heb,
Is er dus een mogelijkheid als je geen TV met internet hebt om dit toch te doen via een extern kastje ofzo (hoeft niet perse via wifi zou ook via bluetooth kunnen)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding