Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een nieuwe tv, philips 4000 series. Al ik hier mijn ps3 op aansluit reageert deze traag. Hoe los ik dit op?

Dus als ik pijltje naar rechts duw, gaat de ps3 een halve seconde later pas naar rechts.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
728

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Zou u het type nummer kunnen geven? Hieruit zou je de ms tijd kunnen zien. Dit betekent de tijd wat de tv nodig heeft om het signaal van de ps3 te verwerken. Dit kun je het beste onder de 5 ms hebben anders duurt het wel erg lang.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
De 4000 serie heeft alleen type 4606.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5ms is de verversings snelheid, het gaat hier veel meer om inputlag, die kan wel tot 100!ms oplopen bij sommige tv's. Input Lag
Input lag or latency refers to the difference between the time the signal enters the HDTV and the time it is displayed on the screen. While response times and refresh rates keep getting faster, input lag has actually increased in recent years due to the advent of new signal processing technologies. A lag time of 3-4 frames per second (48-64 ms) is no longer unusual, and lag times as high as 100 ms (6 frames per second) have been recorded. Most LCD and plasma TVs feature a game mode that switches off certain advanced video processing technologies in order to reduce input lag, but even in game mode, many displays have too much lag time for fast-paced FPS games, music games, fighting games, and other games where timing is of the essence. http://www.lcdtv.net/guide/what-you-should-look-gaming-tv
Sluit je ps3 op een andere tv aan en kijk of het dan verholpen is, zo ja dan is het de tv, zo niet dan is het de ps3 of de kabel

Als je wel normaal een dvd kunt afspelen, zal het niet je kabel zijn. Als het de tv is, kun je nog met je ps3 naar de winkel en m daar aansluiten op een 4606 (dat zal t type wel zijn). Als je het daar ook merkt, kan de tv het niet aan. Is het daar goed, dan is de tv kapot.
(Lees meer...)
paulus811
12 jaar geleden
Probleem ligt aan het model, deze tv staat bekend om zijn idiote hoge inputlag (de tijd die het duurt voordat een beeld van je ingang op je beeld verschijnt. De halve seconde die je claimt is in werkelijkheid 130ms (0,13s) wat echt abnormaal is. 30-40ms is wat je zou verwachten.

http://www.digitalversus.com/tv-television/philips-4000-series-42pfl4606-p12335/test.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding