H.d t.v? Wij willen een tv kopen en gaan voor een led. Ontvang je dan automatisch ook hd?

Wij hebben ook digitale tv
van ziggo.

Toegevoegd na 54 seconden:
Uiteraard als het wordt
uitgezonden in h.d

12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet gewoon een TV met CI+ gleuf en CI+ Module kopen. Ben je gelijk van kastjes af: https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/digitale-ontvanger/digitale-televisie-module-ci/ Hier staan de modellen die ziggo goedgekeurd heeft.

Antwoorden (2)

HD ontvang je niet maar staat voor high definition, voordat je de tv aanschaft vraag je dus of tv HD weergave heeft.

Via de onderstaande bron vind je bijvoorbeeld een LED tv met full HD en HDMI. Die is prima en geschikt voor allerlei functies en beeldkwaliteit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
burgos
12 jaar geleden
Bedankt, ik ga kijken.
burgos
12 jaar geleden
maar als je full hd koopt
moet je daar dan ook een
kastje voor.
Of gaat dat dan automatisch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt al een kastje digitale tv van Ziggo met HD uitzendingen, deze sluit gewoon aan op je nieuwe tv. Zolang je HD in je abonnement heb en een HD tv kun je optimaal kijken in HD kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een slecht antwoord en reactie. HD moet je dus wel ontvangen, met een HD-ontvager. Niet elke digitale ontvanger is automatische een HD-ontvanger. Je geeft dus echt verkeerd advies.
Als je een HD TV koopt dan kun je daar HD programma's op ontvangen als die programma's in jouw abonnement zitten en jouw decoder deze in HD kan decoderen.
Als je een TV met CI-module gleuf koopt kun je de smartcard in de TV zelf gebruiken, je hoeft dan geen aparte HD decoder van de kabelmaatschappij te nemen.