Hoe kan ik als ik met de decoder van UPC iets heb opgenomen het op m'n computer krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

De enige manier is om je opname af te spelen en dan via een video capture dat weer op de PC op te nemen.

Methodes zoals via USB of de netwerkaansluiting, of door de harde schijf van de decoder in de PC te plaatsen werken niet, dat is allemaal afgeschermd door UPC.
gvrox
12 jaar geleden
Je bedoelt waarschijnlijk de mediabox van UPC. Die kun je nergens op aansluiten dan op je TV. Je kunt proberen de HDMI- of Scartkabel af te tappen, maar dat is wel een kwaliteitsverslechtering. En vooral omdat je het geluidsniveau kunt regelen op de uitgang (wat niet gebruikelijk is) is het niet makkelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gvrox
12 jaar geleden
Kun je je opmerking over het geluidsniveau wat verder toelichten ? Het geluid is meestal juist het gemakkelijkste om op te nemen.