Waar vind ik momenteel de beste aanbieding voor een full HD tv?

Ik wil er hooguit 300 euro aan uitgeven. Betreft het beeld: des te groter des te beter. Lcd of Led maakt me niet uit.
bij voorbaat dank!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Powergen
12 jaar geleden
Voor 300 euro kom je niet aan een led tv, nouwjah.. ehh kleintjes misschien dan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou kijk bij de antwoorden ;) een vriend van me had er een voor 250 cm met 81cm doorsnede!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag dan waar hij de tv gekocht heeft.
Powergen
12 jaar geleden
:p okej ze worden dus echt steeds goedkoper.. loop een beetje achter.. koop niet iedere dag een tv xdd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmmm, gevaarlijk. Vaak hebben goedkope tv's hele erge last van ghosting. Als er dan een auto aan het rijden is dan zie je achter de auto nog steeds een soort waas van de auto. Ik zou toch even verder sparen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
komt dat ghosting alleen bij led tvs voor?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sparen of genoegen nemen met een kleinere, betere TV.

Het beste antwoord

Bij de media markt is er nu een aanbieding

300€ voor Philips 81cm led tv