is de hogo garantie goed? voor een tv.

ik kan hier in de buurt een philips tv kopen voor 50 euro met hogo garantie.
want die van mij is kapot gegaan. ik wil nu snel weer een goeie tv.
maar ik kan niet veel vinden over de hogo.
er zit er wel 1 in veghel maar dat is een winkel zonder tvs.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

HOGO garantie is:(Hoek Om, Gararantie Om). Eenmaal gekocht, de groeten tot ziens.
Dus niet doen lijkt me.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja, zo is het echt. Maar een Philips TV voor vijftig euro lijkt mij geen slechte deal, als je hem goed werkend mag zien en er mankeert verde niks aan, zou ik dat wel aandurven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor 50€ kan je niet veel goeds hebben.. wat denk je zelf
je garantie is tot aan de deur zal ik maar zeggen de uitleg van hogo heb je hierboven al gelezen
beter wat geld meer investeren in een goede tv waar je een normale garantie op hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigenlijk is daar geen zinnig woord over te zeggen Gerrit. Het kan zijn dat mensen een nieuwe (platte ) TV aanschaffen en hun oude (dikke ) TV gewoon kwijt willen, terwijl die nog hartstikke goed is. Aan de andere kant het kan ook een kreng zijn,dat het om de 5 minuten oogeeft.
Maar als er idd hogo bij staat, zou ik er niet veel vertrouwen in hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ken die man een beetje.
ik heb hem net gesproken.
hij zegt dat het een lollige manier is.
hij zegt dat er altijd bij zegt hij.
Je kunt bijna overal een tv kopen voor 50,00 euro.
Maar dan heb je wel de oudere types.
Kijk maar gewoon op marktplaats,of de tweedehands winkeltjes.
Maar vraag wel of je de tv werkend mag zien.
Ook als je de tv vervoert,en thuis neerzet laat hem eerst even acclimatiseren ofwel even tot rust komen.
Zo,n uurtje,dus niet gelijk aanzetten.
Bij ons bij de kringloop gaan ze vaak weg voor 5,a 10 euro,en meestal doen ze het ook nog dan.