Is het normaal dat een lcd tv Van samsung niet zo.n mooi geluid heeft?

Geluid valt zo tegen.
vind het zo.n holle klank.

Toegevoegd na 6 minuten:
Misschien verkeerd afgesteld??

12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lees welke review dan ook van een moderne 2cm diepe LCD-LED TV en je weet dat dit een algemeen probleem is. Een versterker met boxen is tegenwoordig een vereiste als je films wil kijken, voor het journaal gaat het nog net.

Antwoorden (2)

Bij veel moderne tv's is het geluid minder goed, daarom zou je er boxen bij moeten nemen. Het komt doordat te tv eigenlijk te plat is voor mooi geluid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onterechte min, de platheid van tv's dwingt inderdaad af dat de speakers steeds minder diep worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Slim he. Dat hoorde ik namelijk laatst in een tv-winkel.
De geluidskwaliteit van de moderne tv's is in vergelijking met de oude tv's helaas van allerbelabberdste kwaliteit.
Met aparte boxen zou je een betere kwaliteit kunnen krijgen maar waarschijnlijk zal de afstelling van de toonregeling en de kwaliteit van de versterker in de tv niet aan je wensen voldoen.
Voor een mooi resultaat doe je er beter aan het geluid van de tv via een home-cinemaset te sturen (kan in sommige gevallen ook weer storend zijn omdat geluid soms niet synchroon loopt met het beeld) of via een audio-versterker.
Met een kwaliteits audio-versterker en boxen kun je prachtig resultaat behalen.