Kan ik met deze Samsung TV mijn digitale smartcard in de TV steken, of heb ik nog een verlengstuk / losse digitale ontvanger nodig? (Zie beschrijving)

Het betreft een Samsung UE40F5500AW. Bij de specificaties staat als tuner type: Analoog, DVB-C, DVB-T.
Er zit wel iets waar misschien een smartcard in zou kunnen passen, maar de kaart past er in ieder geval nu niet in; op dit deel staat "common interface, 5V only". Is dit iets wat er mee te maken heeft? Dank!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Om je digitale smartcard ergens in te kunnen steken heb je nog een CI-module nodig.
Zoek maar uit:
http://www.beslist.nl/products/accessoires/r/Ci_module/
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je! Klopt het dat je dan ook nog maar 1 afstandsbediening nodig hebt? In plaats van 2 bij een losse tuner?
escape
10 jaar geleden
Absoluut!