wij hebben kpn digitene en bijna alle kanalen hebben veel storingen. wat nu?

we hadden laatst een brief gekregen over dat we de progamma's moeten resetten en dan zou hij het weer goed doen, inmiddels hebben wij dat al 2 keer gedaan en nog steeds stoort hij heel erg! alleen de zenders 1,2 en 3 zijn wat minder. de antenne die op de tv staat hebben we ook vaak verschoven maar de storingen blijven.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Herkenbaar. Donderdag even de klantenservice bellen. Het kan zijn dat jullie in een gebied wonen waarin het bereik wat minder is. Soms is er dan een handmatige setup nodig. Heeft bij ons ook geholpen, we hebben al een half jaar geen problemen meer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het probleem is meestal dat je een binnenantenne gebruikt. Het verschil tussen een binnenantenne en een buitenantenne is levensgroot. Een buitenantenne kan veel meer signaal oppakken en zoals het verhaal klinkt, kun je bepaalde zendmasten gewoon minder goed ontvangen. Dan is het dus voor de hand liggend dat het een signaalkwestie is.

Ik zou dus verzoeken om een buitenantenne of er zelf één maken van twee bierblikken en hier eens mee experimenteren.