Hoe kan ik een automatische opname instellen op de UPC digitale tv box?

Ik heb ooit voor elkaar gekregen dat de box automatisch een programma op ging nemen als het op tv kwam. Na de reset van de box is deze planning helaas weer verdwenen maar ik weet niet meer hoe ik het gedaan had! Wie kan het me uitleggen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

De optie om een serie programma's op te nemen (Series linking ) is op een groot aantal digitale kanalen beschikbaar, maar nog niet op alle zenders.

Series linking werkt als volgt:

1. Ga naar de programmagids
2. Ga naar het betreffende programma.
3. Ga met naar het tv-programma dat u wilt opnemen, en druk op [Info] of [Record].

Als u op [Info] drukt, krijgt u de informatie te zien die bij het programma hoort. Met de groene knop kunt u zien of er meer uitzendingen zijn van het programma.

Om een opname in te plannen moet u op [Record] drukken. U kunt vervolgens aangeven of u een losse aflevering, of alle afleveringen in de serie wil opnemen.

Series linking is momenteel nog niet beschikbaar in de online tv-gids (Opnemen op Afstand).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je voor het eerst een opneemt weet de programmering dat er meerdere afleveringen zijn. Hij vraagt dan ook of je 1 of alle van de serie wilt opnemen. En dan zie je in de planning elke keer dat een aflevering in de Guide beschikbaar is, er een volgende aflevering in de planning staat. Op de HD recorder staat dan de naam van de serie; klik je erop zie je alle al opgenomen afleveringen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is of een fout van UPC, of je moet persé bij de eerste beginnen, maar dat weet ik niet.