Doet de Upc-app voor opnemen op afstand het ook nog bij de nieuwe Horizon box?

Ik heb de nieuwe Horizon mediabox en vroeg me af of de oude apps (bv android UPCgids) nog op afstand gebruikt kunnen worden voor opnames.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Volgens de UPC website bevat de Horizon-box alle functionaliteiten die u gewend bent van de Digitale Videorecorder (DVR), dus ik neem aan dat het opnemen op afstand met de nieuwe box werkt.

Die app voor Android is slechts een 'schil' voor de TV-gids van UPC (zie bron). Je kunt met de browser van je Android telefoon inloggen op deze website en programma's op afstand opnemen. Ik durf niet met zekerheid te zeggen of de (onofficiële) Android app nog werkt, maar als deze nog steeds gebruikt maakt van dezelfde website, dan denk ik dat het wel zou moeten werken.