hoe installeer ik mijn tv met kabeltv?

Ik heb een tv en daarin zit een ronde stekker. Dat past maar in 1 gat. Ik heb ook een snoer uit de tv, die zit in het stopcontact.

Het zenders zoeken is een probleem, omdat ik geen idee heb hoe ik zenders kan vinden. Als ik op automatisch zoeken klik, vind de tv geen zenders op VHF1, VHF3 en UHF. Bij standart kan ik kiezen tussen L,BG,DK. Geen van de drie geeft een zender en geluid. Ik zie alleen sneeuw en hoor niets.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

is je coax wel goed aangesloten ? zit hij in de tv aansluiting ?
wat voor tv aansluiting heb je in huis ? de gewone standaard radio/tv plug
of heb je een upc kastje o.i.d ?
want die werkt eigenlijk via scart
woon je net in die woning is de tv signaal wel klaar ?

want autozoeken zou alle zenders gewoon moeten vinden
dus je coaxkabel is niet goed of het signaal is er nog niet
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als het een oude tv is kan je tuner ook kapot zijn