Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik moet mijn breedbeeld tv vaak wel 3 of 4 keer uitzetten voor hij uit blijft. Hij gaat nl. steeds weer aan. Hoe kan ik dit verhelpen?

Ik zet hem (uiteraard) met de afstandsbediening uit. Er zitten nieuwe batterijen in de afstandsbediening. Ik heb ook de afstandsbediening na het uitzetten op diverse plekken neergelegd en in verschillende richtingen gelegd maar dat maakt allemaal niets uit. Ik heb ook Digitenne, kan dat er mee te maken hebben?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
845
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dat ook wel eens, maar bij mij doet ie dat maar 1 keer gelukkig.
En ik heb een goedkope flatscreen tv, daar zit ook geen power knop op, het enige wat ik kan doen is de stekker uit het stopcontact trekken als ik hem helemaal uit wil hebben.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Sinds ruim een jaar heb ik een Sony Bravia en deze gaf hetzelfde probleem, ook bij uitschakelen aan de knop. Tijdens installatie was men vergeten om de software te installeren. Dit is later alsnog gebeurd door de service van Expert middels een USB stick. Ook moet in het menu de automatische upgrade op "uit'" worden gezet.
Het probleem heeft zich daarna niet meer voorgedaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De t.v. is een al wat ouder tweedehandsje. De vorige eigenaresse had dit probleem niet voorzover ik weet. Ik ga kijken of er een automatische upgrade in het menu staat en dan schakel ik die in ieder geval uit.

Andere antwoorden (4)

zit er geen knop 'vast' op de afstandsbediening?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet dat ik weet.
Ik zou eens kijken naar je afstandsbediening, en als dat niet werkt, je tv gwn met de knop op de tv uitzetten, is veel veiliger en beter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een heel goedkope flatscreen tv, en daar zit geen power knop op, die kan alleen maar op de stand by stand, of je moet er elke keer de stekker uit trekken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook geen power knop op de t.v.
Welk merk/model tv is het? Bij sommige exemplaren, kan er weleens wat aan mankeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of er een knop vast zit kun je testen met je digitale camera van b.v. je telefoon. Houd deze voor de ir led, als ie iets uitzend zie je een lampje oplichten als je op je scherm kijkt van je digitale camera.
Heb je meer ab van het zelfde merk???
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de afstandsbediening die bij de tv hoort. Andere afstandsbedieningen zijn van een ander merk.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding