Hoe stel je het beste je voorkeurzenders in op een Philips T.V. Type 42PFL 9664?

Bijvoorbeeld: Nederland 1 op 1, en RTL 4 op 4 enz. enz.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.6K

Het beste antwoord

Dat kan niet. Ik heb toevallig gisteren een soortgelijke gekocht. Bij mij in de handleiding staat dat dat niet kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er is geen "beste" manier. De 3 Nederlandse zenders op 1,2 en 3 is handig (qua naam/zenders onthouden).

RTL4, 5, sbs6 en RTL7 spelen hier ook handig op in.

Voor de rest zou ik meer kijken naar welke zenders bij jou thuis veel bekeken worden en die redelijk vooraan zetten. De zenders die beduidend minder bekeken worden (bijv. Het Franse TV5 Monde) zet je gewoon ergens achteraan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar hoe zet ik die achteraan?
Hier:http://download.p4c.philips.com/files/4/42pfl9664h_12/42pfl9664h_12_dfu_nld.pdf ka e de volledige gebruiksaanwijzing van je toestel downloaden.
Onder 2.2.1 staat hoe je kan herordenen. Daar kan je jouw eigen volgorde maken, verplaatsen naar voren of naar achteren.

Toegevoegd na 1 minuut:
ka e = kan je