Wat is grootste tv zender?

Welke zender komt voor in de meeste landen als standaard?
Dus zonder satteliet of upc box ofzo en in hoeveel landen is dat?

en is dat in zijn oorspronkelijke versie of nationale versie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is de grootste tvzender?

Het beste antwoord

CNN is waarschijnlijk de grootste zender ter wereld.

Je opmerking 'zonder satteliet oid' is niet zo handig; Het systeem met kabels dat je in nederland kent, is eigenlijk in het grootste deel van de wereld onbekend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

China Central Television heeft het grootst aantal kijkers, in het bijzonder CCTV1.
Je zou nog kunnen zeggen dat ze slechts in China te bereiken zijn maar via internet kunnen Chinezen wereldwijd de programma's bekijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok maar ik bedoelde eigelijk een zender die je op tv hept en dan in de meest verschillende landen word uitgezonden los van kijkcijfers