Waar kan je goedkoop een goedwerkende televisie kopen?

Ik ken marktplaats enzovoorts al.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat vind je goedkoop? hoeveel heb je te besteden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wil graag een tweede tv voor mijn xbox 360, tweedehands het liefst. Ik wil ongeveer 30 euro besteden

Antwoorden (6)

Een kringloopwinkel. Daar staan vaak nog prima tweedehands televisies.
bamibal
13 jaar geleden
Ligt eraan of je echt een nieuwe tv uit de winkel wilt. Je kunt op www.markplaats.nl kijken voor een 2e handse. Je kan ook op www.kieskeurig.nl kijken. Ik weet niet of je een bepaald merk/model wilt, anders kan ik wel even aan me neef voor je vragen die weet er wel veel van ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je tweedehands zoekt is marktplaats beste optie, je kan ook zoeken via postcode zodat je niet ver hoef reizen. Controleer wel altijd of alles werkt en of je alles erbij krijgt( afstandsbediening en stroomkabel zijn heel belangrijk). Als je nieuw en bepaalde merk wilt kan je beste zoeken in Google naar die type en dan kijken bij welke website je goedkoop uitkomt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de HAND en kringloopwinkels kom je vaak nog uitstekende bakbeesten tegen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn grote concerns die een "koopjes kelder" hebben. Of een afdeling waar apparaten (feitelijk heel jong) te koop zijn tegen dumpprijzen, doordat de doos niet aanwezig is of een hele kleine kras of beschadiging hebben, maar werkend te zien zijn.
Dit kan soms een leuke koop zijn als de kleine kras je niet stoort of met een beetje spray of spuiten weg kan werken. Met een beetje inventiviteit kan je sommige dingen camoufleren.
Soms willen ze ook een beetje garantie geven.
Maar alles hangt af van hoe groot je budget is en wat je er voor over hebt, anders zou je via te koop-sites op het internet moeten zijn.
Wel uit ervaring 1 tip: Een 2de-hands tv die werkt hoeft niet goedwerkende te zijn. Als er een klacht is dat hij af en toe uitvalt, kan het op dat moment bij de demonstratie wel werken, maar later de ellende geven. Als men er niet eerlijk over rapporteert, koop je toch een kat in de zak. En alleen HoGo garantie. (Hoek om garantie om)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt Remaco eens checken. Roosendaal en mischien andere plaatsen.