Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zal teletekst worden vervangen zoals wij het nu kennen?

Ik vind teletekst nogal ouderwets ik zou graag zien dat ze het vervangen met internet soort achtig iets.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
783

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is een nieuwsmodem wat je via de kabel voor televisie en radio kunt ontvangen. Het was destijds iets 'extra's' Ik kan mijn televisie ook als computer gebruiken en kan ten alle tijden switchen.
Maar nee, teletekst zal niet vervangen worden. Misschien zal het over een tijdje in de ban worden gedaan, maar ik vind het reuze handig. Ook al ben ik vrij modern aangelegd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik denk dat in de toekomst teletekst wel vervangen gaat worden ja. Ik denk dat we in de toekomst op onze tv een soort internet omgeving gaan krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voorlopig niet. Het is ongekend populair en jong, maar vooral oud kan ermee omgaan.
De BBC heeft het vervangen door een modernere digitale variant, maar is eigenlijk meer van hetzelfde.
Aangezien alle TV's zijn ingericht voor deze ouderwetse teksten, zal het voorlopig - naast alle modernere media - blijven bestaan.
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden
Ik zit daar ook wel eens aan te denken en ik denk: JA. Het ziet er idd ouderwets uit.. en soms werkt het ook niet goed en is de informatie niet kloppend. Het moet meer up-to-date zijn en foto's zijn ook handig. Ik denk dat het idd gaat veranderen in iets internetsoortachtigs.. Of we krijgen een computer+tv in een...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Teletekst is zeer populair en zal niet snel verdwijnen. En het is lekker snel geraadpleegd, sneller dan internet. Kort en bondig. Het is niet vervelend bedoeld maar als je liever een soort internetachtigs wilt moet je misschien internet eens proberen en niet op teletekst kijken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding