hoe sluit ik mijn philips theater systeem goed aan?

Ik heb een philips tv en een philips theater set (LX3600D).
Ik wil het volgende doen.
Vanaf mn laptop een film op mijn tv laten afspelen en het geluid van mijn laptop laten afspelen via de theater set.

Ik heb laptop aangesloten via HDMI.
Theater set via scart.
hoe krijg ik het goed ingesteld?
bvd

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
SCART? Laptop-HDMI-HomeTheaterset-HDMI-TV Maar wat bedoel je met ingesteld? Krijg je geen beeld op je TV? Heb je laptop al ingesteld op tweede beeldscherm.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Weet je zeker dat die HDMI een ingang is en geen uitgang? Hoeveel HDMI connectoren zitten er op?

Het beste antwoord

Je bedoelt dus

Laptop>HDMI-TV
HTheaterset-SCART-TV

Je mist nu dus nog een verbinding van laptop naar HT-set. Dit zal je moeten doen met een jack naar tulp kabel. Jack in de laptop, tulp in de Aux in.

http://www.allekabels.nl/audio_kabels/jack_naar_tulp_kabel.html

Toegevoegd na 1 minuut:
Daarna moet je wel aangeven op je laptop dat beeld via HDMI naar je TV moet en dat het geluid via de audiouitgang moet.