mijn tv kraakt soms als hij uitstaat wat is dit?

ook als hij van de stroomaf is

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doet mijn spel console ook na een lange sessie, niets om je zorgen over te maken ;)

Het beste antwoord

bij temperatuursveranderingen zetten materialen uit of krimpen ze. Ook het plastic van jou TV. En als ze bijvoorbeeld krimpen omdat het afkoelt dan kan het plastic net even in een andere positie komen. Omdat de plastic delen elkaar raken veroorzaakt dat een krakend geluid. Verder niets aan de hand.

Toegevoegd na 3 minuten:
De temperatuursveranderingen hoeft niet per se alleen door het in- of uit-schakelen van de TV te komen. Ook een lekker zonnetje kan de temperatuur doen stijgen in de kamer waar de TV staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk dat dit plastic is dat afkoelt. (Denk bijvoorbeeld aan de kap.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb ik ook soms met mijn tv. Volgens mij is het het plastic wat op de een of andere vage manier een beetje in beweging komt. Vraag me niet hoe, maar ik zou me er geen zorgen over maken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Zoals Laiperd zegt kan het komen doordat het afkoelt, maar ik heb het soms ook als de tv al uren uitstaat.