Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is een correcte prijs voor mijn kleine televisie (met ingebouwde dvd-speler)?

ik heb 3 jaar geleden een televisie met ingebouwde dvd-speler gekocht in dreamland voor 120 euro, nu wil ik hem verkopen kapaza.be, maar weet ik niet hoeveel ik er precies voor moet vragen.
Nu ben ik aan het sparen om mijn oma haar televisie over te kopen, het is een televisie met plat scherm van het merk JVC, maar we weten niet hoeveel ik er best voor betaal, willen jullie ook daarvoor een prijs noemen? Danku! ;)

Toegevoegd na 1 minuut:
bij regel drie heb ik het woordje op vergeten te schrijven voor het woord kapaza.be

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
783

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

25 tot 30 euro is een mooie prijs, hij is immers al weer drie jaar oud.
En de prijs voor de t.v. van je oma, zou je eerst moeten kijken wat hij nieuw ongeveer kost en natuurlijk hoe oud hij is.
twee jaar oud zou ik zeggen de helft van de nieuwwaarde en drie jaar oud, een derde.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij is al 4-5 jaar en zij heeft er in de 200 euro voor betaald ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even zoeken op marktplaats om enig idee te krijgen van de prijs.
Als je wilt weten wat je ongeveer het beste kunt vragen kun je het beste kijken naar bestaande advertenties van een gelijk of soortgelijk product.

In dit geval, televisie met ingebouwde DVD-speler zou ik tussen de 30 en de 50 euro vragen.
Dat bedrag baseer ik op vraagprijzen bij marktplaats.nl, zie bron.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is misschien een betere optie om de televisie op internet te koop aan te bieden "tegen elk aannemelijk bod" (t.e.a.b.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een oma geeft haar tweede hand TV toch gewoon weg aan haar kleinkind??

Toegevoegd na 3 uur:
Trouwens al die minnetjes?? Motivatie graag?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt mij ook...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn oma heeft het voor het moment niet echt breed, de dood van mijn opa heeft wel wat geld gekost en ze had al niet zoveel :s
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat weet ik natuurlijk niet. Sorry.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Willem,jij kunt toch niet in de portemonnee van de oma van Josefien kijken? En...waarom zou een oma alles weg moeten geven?
Ook al zou haar man niet overleden zijn,vind ik dat oma recht heeft op een redelijk bedrag.
Het is toch niet meer dan normaal dat je een tegenprestatie (in dit geval een betaling) levert voor iets wat oma ook heeft moeten betalen? En Josefien,sterkte met het verlies van je opa.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jack7 stoppen met janken. Ik ben zelf opa en mijn kleinkinderen hoeven mij geen geld te geven voor dit soort zaken.
Laat je oma de prijs van haar TV bepalen, de jouwe is een weggevertje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding