Kan ik een analoge tv kabel tegen een verwarmingsleiding laten leggen?

Ik heb een televisie kabel naar zolder getrokken. De enige manier was deze langs de verwarmingsleiding door de plafond te krijgen. De kabel is gedrukt tegen de leiding. Kan dit kwaad. Kunnen deze kabels tegen de hitte van de leiding.

Het gaat mij niet om de storing die ontstaat op de televisie signaal.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Vaker heb je 2 leidingen. De aanvoer is heter dan de retour. Om verslechtering van de isolatie te voorkomen, zou ik voor de koudste kiezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Geen probleem.
De leiding wordt nooit zo heet dat de kabel smelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op die manier heb ik hier al zo'n jaar of tien een kabel liggen, en die doet het nog perfect. Ik heb er alleen wel een signaalversterker voor moeten zetten, vanwege de afstand.