wat zijn geintegreerde speakers?

ik ben op zoen naar een tv, en nu heb ik een hele mooie gezien zonder geintegreerde speakers, wat wordt ermee bedoeld? het zal toch niet zijn dat de tv geen boxen heeft?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (4)

kan zijn dat er misschien boxen los erbij zitten. als je weet welk type tv het is, zou je kunnen googlen en de specificaties kunnen bekijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geïntegreerd betekent dat het er bij in zit. In dit geval zijn het dus lossen boxen. Het zou ook kunnen dat er helemaal geen boxen bij zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze aanduiding wordt door fabrikanten gebruikt als ze niet erg zichtbaar, maar wel aanwezig zijn. Ze vallen dus praktisch niet op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er wordt mee bedoeld dat de boxen in het geheel ingebouwd zijn. Volgens mij hebben echter alle TV's geïntegreerde boxen. Indien dat niet zo is dan denk ik dat het geen TV is maar een beeldscherm, die hebben meestal geen geïntegreerde boxen