wanneer ik mijn DVD speler start begint die een zoemend geluid te maken die steeds maar luider wordt, wat is hier het probleem?

films afspelen via DVD/HD speelt ie nochtans af zonder problemen,de DVD speler is verbonden via de TV met een SCART kabel, kan het zijn dat deze vervangen dient te worden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (2)

Dit heb ik ook bij sommige dvd spelers in huis. Bij mij is dit geen enkel probleem omdat hij dit altijd heeft gedaan. Maar als hij het eerst niet deed en nu wel kan het zijn dat hij langzaam de geest geeft. Ik zou gewoon afwachten wat hij doet en als hij kapot gaat heb je voor een klein bedrag al een nieuwen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ehm, een ventilator die dat ding koelt ofzo?