Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Met welke monitor / tv kan ik direct films vanaf mijn usb afspelen?

Is dit mogelijk?
Het maximale bedrag wat ik wil uitgeven is €150

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Alle Philips modellen uit de 7000 serie of hoger hebben een usb aansluiting om films direct vanaf een usb opslagmedium af te spelen. De formaten die afgespeeld kunnen worden zijn echter wel beperkt.

Deze modellen hebben trouwens ook netwerkfaciliteiten zodat ook vanaf een pc kan worden afgespeeld.
(Lees meer...)
paulus811
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dan moet je waarschijnlijk naar een los dvd spelertje kijken waar een USB aansluiting op zit. Meestal kan je die bij een blokker vinden in een folder. Of een mediamarkt zal zoiets ook wel hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vrijwel elke moderne televisie heeft die mogelijkheid
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan welk formaat film je wilt afspelen. .avi kan zo'n beetje elke tv met een usb aansluiting. .mkv wordt al wat lastiger, maar is wel een stuk mooier. .vob bestanden kunnen volgens mij niet afgespeeld worden via usb.
Ik denk dat je het beste een blurayspeler op de kop kunt tikken, want die kan via usb wel veel afspelen. Kijk gewoon even via kieskeurig welke je mooi vind. .mkv is aan te raden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou kiezen voor een mediaplayer. Kan elk formaat via een usb of externe hdd afspelen en kan je op iedere tv met een HDMI aansluiting aansluiten. Bv van Ac Ryan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding